دکتر آزیتا ساعیان – دنیای عشق – ۱۶ اکتبر ۲۰۰۹

ParsTV-DrSaeean-Donya-e-Eshgh-20091016

دریافت فایل تصویری برنامه (۲۹.۲ مگابایت)

دریافت فایل صوتی برنامه (۹.۳ مگابایت)

برچسب‌ها: , , , , ,

5 پاسخ to “دکتر آزیتا ساعیان – دنیای عشق – ۱۶ اکتبر ۲۰۰۹”

  1. درود Says:

    دمت گرم . یکی از بهترین وبلاگهارو داری .مرسی

  2. omid Says:

    دكتر خيلي حشري هستي

  3. افسانه Says:

    دکتر خیلی دوست دارم از نزدیک باشما صحبت کنم ولی امیدوارم که سی دی هاتونو بتونم تهیه کنم واستفاده ببرم.و نظیر شما را در ایران پیدا کنم

  4. پریسا Says:

    سلام ازیتا جون من خیلی دوست دارم میشه منو اد کنی

  5. roya Says:

    سلام. من نیاز شدید به مشاوره دارم!اگه خانوم دکتر از طریق ایمیل جواب میدن کسی که ایمیلشونو میدونه بهم بگه!ممنون میشم

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

